Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | R15 |
Kenteken | WN-PT-40, WN–PT–40, WN PT 40 (gespeld: Willem Nico Pieter Theodoor Vier Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R15 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WNPT40 |
|
15-06-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-06-2004 | Eerste toelating |
15-06-2004 | Vorige aanvang tenaamstelling |
24-03-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
31-05-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert R15 opvragen |
Laadvermogen | 1246 kg |
Massa leeg voertuig | 254 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1500 kg |
Wielbasis | 135 cm |
Breedte voertuig | 176 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 327 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R15 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R15 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R15 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R15 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R15 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert R15 opvragen |
De gegevens van deze Hapert R15 met kenteken WNPT40 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van WNPT40 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-PT-40. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WNPT40 uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–PT–40 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–PT–40 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, P en T kun je winput maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4 en 0 met winput te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in WNPT40 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNPT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ PTÂ 40, gebruik dan onderstaande zoekbox: