Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | Rl10 |
Kenteken | WP-PN-30, WP–PN–30, WP PN 30 (gespeld: Willem Pieter Pieter Nico Drie Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Rl10 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-12-2012 (bijna 13 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 12-01-2005 (bijna 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 12-01-2005 (bijna 21 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WPPN30 |
|
12-01-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
12-01-2005 | Eerste toelating |
20-12-2012 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert Rl10 opvragen |
Laadvermogen | 647 kg |
Massa leeg voertuig | 353 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1000 kg |
Breedte voertuig | 151 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 389 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Rl10 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Rl10 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Rl10 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Rl10 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Rl10 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert Rl10 opvragen |
De gegevens van deze Hapert Rl10 met kenteken WPPN30 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van WPPN30 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WP-PN-30. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WPPN30 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WP–PN–30 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WP–PN–30 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, P, P en N kun je wippen maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 0 met wippen te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, P en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in WPPN30 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPPN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WPÂ PNÂ 30, gebruik dan onderstaande zoekbox: