Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hapert |
Model | V3500 |
Type | 2 |
Kenteken | WR-34-TP, WR–34–TP, WR 34 TP (gespeld: Willem Rudolf Drie Vier Theodoor Pieter) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert V3500 2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-12-2024 (ruim 9 maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-02-1997 (bijna 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-02-1997 (bijna 29 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WR34TP |
|
25-02-1997 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-02-1997 | Eerste toelating |
21-08-2003 | Vorige aanvang tenaamstelling |
16-09-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-12-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hapert V3500 2 opvragen |
Laadvermogen | 2359 kg |
Massa leeg voertuig | 1141 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 445 cm |
Breedte voertuig | 211 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 847 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert V3500 2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert V3500 2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert V3500 2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert V3500 2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hapert V3500 2 opvragen |
De gegevens van deze Hapert V3500 2 met kenteken WR34TP (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van WR34TP weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WR-34-TP. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WR34TP uit 1997 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–34–TP één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WR–34–TP makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, T en P kun je weertype maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 4 met weertype te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, T en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in WR34TP vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRTP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WRÂ 34Â TP, gebruik dan onderstaande zoekbox: