Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer boten (boot-aanhanger) |
Merk | Heku |
Model | Cbs 1 |
Kenteken | WS-TL-15, WS–TL–15, WS TL 15 (gespeld: Willem Simon Theodoor Lodewijk Één Vijf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. balk 060 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Heku Cbs 1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-09-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-02-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-09-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WSTL15 |
|
02-09-2004 | Eerste toelating |
08-02-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-05-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
30-09-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Heku Cbs 1 opvragen |
Laadvermogen | 1140 kg |
Massa leeg voertuig | 360 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1500 kg |
Breedte voertuig | 224 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 595 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Heku Cbs 1 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Heku Cbs 1 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Heku Cbs 1 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 21 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer boten |
Schadeverleden | Schades van deze Heku Cbs 1 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Heku Cbs 1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Heku Cbs 1 opvragen |
De gegevens van deze Heku Cbs 1 met kenteken WSTL15 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSTL15 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-TL-15. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WSTL15 uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–TL–15 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–TL–15 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, T en L kun je wasteil maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 5 met wasteil te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, T en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in WSTL15 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSTL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ TLÂ 15, gebruik dan onderstaande zoekbox: