Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Hoco |
Model | Hc2000 |
Kenteken | WL-NG-50, WL–NG–50, WL NG 50 (gespeld: Willem Lodewijk Nico Gerard Vijf Nul) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 070 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-01-2004 (bijna 22 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 27-01-2004 (bijna 22 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WLNG50 |
|
27-01-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-01-2004 | Eerste toelating |
12-11-2018 | Vorige aanvang tenaamstelling |
16-11-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
09-10-2023 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-01-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Laadvermogen | 720 kg |
Massa leeg voertuig | 1280 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 72 cm |
Breedte voertuig | 219 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 381 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
De gegevens van deze Hoco Hc2000 met kenteken WLNG50 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van WLNG50 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WL-NG-50. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WLNG50 uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WL–NG–50 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WL–NG–50 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, L, N en G kun je de volgende woorden maken: eeuweling, waling, Walinga, Weeling, Wielenga, wieling, Wieling, Wielinga en woeling. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5 en 0 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, L, N en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in WLNG50 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WLNG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WLÂ NGÂ 50, gebruik dan onderstaande zoekbox: