Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Hoco |
Model | Hc2000 |
Kenteken | WN-SP-91, WN–SP–91, WN SP 91 (gespeld: Willem Nico Simon Pieter Negen Één) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op balk 070 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 21-06-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1995 (ruim 30 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WNSP91 |
|
30-06-1995 | Eerste toelating |
21-06-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
21-06-2004 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Laadvermogen | 1100 kg |
Massa leeg voertuig | 900 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 72 cm |
Breedte voertuig | 200 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 426 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hoco Hc2000 opvragen |
De gegevens van deze Hoco Hc2000 met kenteken WNSP91 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1995? Of wil je de gedetailleerde waarde van WNSP91 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WN-SP-91. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WNSP91 uit 1995 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WN–SP–91 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WN–SP–91 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, N, S en P kun je wijnsoep maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 1 met wijnsoep te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, N, S en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 1 in WNSP91 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WNSP-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WNÂ SPÂ 91, gebruik dan onderstaande zoekbox: