Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Hulco |
Model | M1 |
Kenteken | WS-GD-22, WS–GD–22, WS GD 22 (gespeld: Willem Simon Gerard Dirk Twee Twee) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Hulco M1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-08-2010 (ruim 15 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-10-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-10-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WSGD22 |
|
06-10-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-10-2005 | Eerste toelating |
18-08-2010 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Hulco M1 opvragen |
Laadvermogen | 2340 kg |
Massa leeg voertuig | 660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3000 kg |
Wielbasis | 70 cm |
Lengte voertuig | 655 cm |
Breedte voertuig | 208 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 652 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hulco M1 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Hulco M1 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Hulco M1 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Hulco M1 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Hulco M1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Hulco M1 opvragen |
De gegevens van deze Hulco M1 met kenteken WSGD22 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSGD22 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-GD-22. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WSGD22 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–GD–22 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–GD–22 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, G en D kun je wasgoed maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 2 met wasgoed te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, G en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 2 in WSGD22 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSGD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ GDÂ 22, gebruik dan onderstaande zoekbox: