Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Impex |
Model | Bt 20 |
Type | P |
Kenteken | WS-76-JS, WS–76–JS, WS 76 JS (gespeld: Willem Simon Zeven Zes Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Impex Bt 20 P opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-09-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-07-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-07-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WS76JS |
|
03-07-1997 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-07-1997 | Eerste toelating |
29-06-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
13-01-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
13-06-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
17-06-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
03-09-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Impex Bt 20 P opvragen |
Laadvermogen | 1340 kg |
Massa leeg voertuig | 660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 72 cm |
Breedte voertuig | 203 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 532 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Impex Bt 20 P opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Impex Bt 20 P opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Impex Bt 20 P opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Impex Bt 20 P opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Impex Bt 20 P opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Impex Bt 20 P opvragen |
De gegevens van deze Impex Bt 20 P met kenteken WS76JS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van WS76JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-76-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WS76JS uit 1997 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–76–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–76–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, J en S kun je de volgende woorden maken: wasjes, weesjes, Wiesjes en wijsjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 6 in WS76JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ 76Â JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: