Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Kuiper |
Model | K2602 |
Kenteken | WT-TS-77, WT–TS–77, WT TS 77 (gespeld: Willem Theodoor Theodoor Simon Zeven Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 060 cm v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Kuiper K2602 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 03-08-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 05-07-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-07-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WTTS77 |
|
05-07-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
05-07-2006 | Eerste toelating |
03-08-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Kuiper K2602 opvragen |
Laadvermogen | 2120 kg |
Massa leeg voertuig | 1380 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 303 cm |
Breedte voertuig | 220 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 572 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Kuiper K2602 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Kuiper K2602 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Kuiper K2602 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Kuiper K2602 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Kuiper K2602 opvragen |
De gegevens van deze Kuiper K2602 met kenteken WTTS77 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van WTTS77 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WT-TS-77. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WTTS77 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WT–TS–77 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WT–TS–77 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, T, T en S kun je de volgende woorden maken: watts en Wyatts. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, T en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in WTTS77 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTTS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WTÂ TSÂ 77, gebruik dan onderstaande zoekbox: