Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Meto |
Model | Mtb |
Kenteken | WB-ST-05, WB–ST–05, WB ST 05 (gespeld: Willem Bernard Simon Theodoor Nul Vijf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. balk 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Meto Mtb opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 24-01-2004 (bijna 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-07-2001 (ruim 24 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-07-2001 (ruim 24 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WBST05 |
|
03-07-2001 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-07-2001 | Eerste toelating |
24-01-2004 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Meto Mtb opvragen |
Laadvermogen | 1860 kg |
Massa leeg voertuig | 640 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2500 kg |
Wielbasis | 76 cm |
Breedte voertuig | 200 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 599 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Meto Mtb opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Meto Mtb opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Meto Mtb opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Meto Mtb opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Meto Mtb opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Meto Mtb opvragen |
De gegevens van deze Meto Mtb met kenteken WBST05 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van WBST05 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WB-ST-05. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WBST05 uit 2001 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WB–ST–05 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WB–ST–05 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, B, S en T kun je de volgende woorden maken: website en -website. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0 en 5 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, B, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in WBST05 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WBST-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WBÂ STÂ 05, gebruik dan onderstaande zoekbox: