Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Midas |
Model | Mp |
Kenteken | WG-LR-15, WG–LR–15, WG LR 15 (gespeld: Willem Gerard Lodewijk Rudolf Één Vijf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Midas Mp opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-03-2010 (ruim 15 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-10-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-10-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WGLR15 |
|
10-10-2002 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-10-2002 | Eerste toelating |
27-03-2010 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Midas Mp opvragen |
Laadvermogen | 1940 kg |
Massa leeg voertuig | 660 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2600 kg |
Wielbasis | 80 cm |
Breedte voertuig | 196 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 625 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2600 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Midas Mp opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Midas Mp opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Midas Mp opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Midas Mp opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Midas Mp opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Midas Mp opvragen |
De gegevens van deze Midas Mp met kenteken WGLR15 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van WGLR15 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WG-LR-15. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WGLR15 uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WG–LR–15 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WG–LR–15 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, G, L en R kun je Wagelaar maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 5 met Wagelaar te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, G, L en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in WGLR15 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WGLR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WGÂ LRÂ 15, gebruik dan onderstaande zoekbox: