Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Orbons |
Model | G0 2.5-2 |
Kenteken | WB-50-TG, WB–50–TG, WB 50 TG (gespeld: Willem Bernard Vijf Nul Theodoor Gerard) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 150 cm v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Orbons G0 2.5-2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-04-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 08-05-1989 (ruim 36 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 08-05-1989 (ruim 36 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WB50TG |
|
08-05-1989 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-05-1989 | Eerste toelating |
17-04-2015 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Orbons G0 2.5-2 opvragen |
Laadvermogen | 1430 kg |
Massa leeg voertuig | 1070 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2500 kg |
Wielbasis | 390 cm |
Breedte voertuig | 222 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 697 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Orbons G0 2.5-2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Orbons G0 2.5-2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Orbons G0 2.5-2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Orbons G0 2.5-2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Orbons G0 2.5-2 opvragen |
De gegevens van deze Orbons G0 2.5-2 met kenteken WB50TG (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1989? Of wil je de gedetailleerde waarde van WB50TG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WB-50-TG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WB50TG uit 1989 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WB–50–TG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, B, T en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 0 in WB50TG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WBTG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WBÂ 50Â TG, gebruik dan onderstaande zoekbox: