Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Veewagen |
Merk | Paradiso |
Model | 1 5 pe |
Kenteken | WR-68-GS, WR–68–GS, WR 68 GS (gespeld: Willem Rudolf Zes Acht Gerard Simon) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 085 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Paradiso 1 5 pe opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-01-2006 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-09-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-09-1996 (ruim 29 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WR68GS |
|
06-09-1996 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-09-1996 | Eerste toelating |
26-01-2006 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Paradiso 1 5 pe opvragen |
Laadvermogen | 1080 kg |
Massa leeg voertuig | 620 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1700 kg |
Wielbasis | 72 cm |
Breedte voertuig | 190 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 390 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1700 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Paradiso 1 5 pe opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Paradiso 1 5 pe opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Paradiso 1 5 pe opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 75 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Paradiso 1 5 pe opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Paradiso 1 5 pe opvragen |
De gegevens van deze Paradiso 1 5 pe met kenteken WR68GS (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1996? Of wil je de gedetailleerde waarde van WR68GS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WR-68-GS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WR68GS uit 1996 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–68–GS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WR–68–GS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, G en S kun je weergaas maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 8 met weergaas te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, G en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 8 in WR68GS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRGS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WRÂ 68Â GS, gebruik dan onderstaande zoekbox: