Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Pcj |
Model | P.c.j.2 |
Kenteken | WS-37-12, WS–37–12, WS 37 12 (gespeld: Willem Simon Drie Zeven Één Twee) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling |
Bijzonderheden |
De voertuigafmetingen zijn vastgesteld volgens de meetmethode die geldt voor voertuigen die na 1 juli 1998 in gebruik zijn genomen. |
Schadeverleden | Schades van deze Pcj P.c.j.2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-03-2004 (bijna 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-02-1973 (bijna 53 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 27-02-1973 (bijna 53 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WS3712 |
|
27-02-1973 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-02-1973 | Eerste toelating |
08-03-2004 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Pcj P.c.j.2 opvragen |
Laadvermogen | 990 kg |
Massa leeg voertuig | 410 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1400 kg |
Wielbasis | 70 cm |
Breedte voertuig | 172 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 340 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1400 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pcj P.c.j.2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Pcj P.c.j.2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Pcj P.c.j.2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Pcj P.c.j.2 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pcj P.c.j.2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Pcj P.c.j.2 opvragen |
De gegevens van deze Pcj P.c.j.2 met kenteken WS3712 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1973? Of wil je de gedetailleerde waarde van WS3712 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-37-12. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WS3712 uit 1973 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–37–12 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–37–12 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en S kun je de volgende woorden maken: Owusu, waas, was, wás, wasi, wees, Weesie, Weis, Weise, Wes, WES, wies, Wies, Wiese, wijs, wis, wisi en yaws. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 7, 1 en 2 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 7, 1 en 2 in WS3712 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ 37Â 12, gebruik dan onderstaande zoekbox: