Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Pijnappel |
Model | Sip-1 |
Kenteken | WR-NT-03, WR–NT–03, WR NT 03 (gespeld: Willem Rudolf Nico Theodoor Nul Drie) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. trekboom 100 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Pijnappel Sip-1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-02-2017 (bijna 9 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-05-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 25-05-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WRNT03 |
|
25-05-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
25-05-2005 | Eerste toelating |
20-02-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Pijnappel Sip-1 opvragen |
Laadvermogen | 470 kg |
Massa leeg voertuig | 680 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1150 kg |
Breedte voertuig | 219 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 432 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pijnappel Sip-1 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Pijnappel Sip-1 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Pijnappel Sip-1 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Pijnappel Sip-1 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Pijnappel Sip-1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Pijnappel Sip-1 opvragen |
De gegevens van deze Pijnappel Sip-1 met kenteken WRNT03 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van WRNT03 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WR-NT-03. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WRNT03 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–NT–03 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WR–NT–03 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, N en T kun je warnet maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0 en 3 met warnet te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, N en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 3 in WRNT03 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRNT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WRÂ NTÂ 03, gebruik dan onderstaande zoekbox: