Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Polderman |
Model | L.b.t.b.452 |
Kenteken | 10-WT-97, 10–WT–97, 10 WT 97 (gespeld: Één Nul Willem Theodoor Negen Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 102 cm v. vooras |
Schadeverleden | Schades van deze Polderman L.b.t.b.452 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-10-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-10-1987 (bijna 38 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-10-1987 (bijna 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 10WT97 |
|
16-10-1987 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-10-1987 | Eerste toelating |
09-10-2008 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Polderman L.b.t.b.452 opvragen |
Laadvermogen | 1520 kg |
Massa leeg voertuig | 480 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 178 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 445 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Polderman L.b.t.b.452 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Polderman L.b.t.b.452 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Polderman L.b.t.b.452 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Polderman L.b.t.b.452 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Polderman L.b.t.b.452 opvragen |
De gegevens van deze Polderman L.b.t.b.452 met kenteken 10WT97 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van 10WT97 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 10-WT-97. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 10WT97 uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 10–WT–97 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 10–WT–97 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en T kun je de volgende woorden maken: Eeuwout, eiwit, Ewout, waait, wat, wát, Watou, weet, wéét, weit, Weite, wet, -wet, WET, wiet, wijt, Wijte, wit, Wit, WOT, wout, Wout, wuit en Wuite. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 0, 9 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 0, 9 en 7 in 10WT97 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 10Â WTÂ 97, gebruik dan onderstaande zoekbox: