Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Ponjee |
Model | Pv 1000 |
Kenteken | WS-38-KT, WS–38–KT, WS 38 KT (gespeld: Willem Simon Drie Acht Karel Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 080 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Ponjee Pv 1000 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-05-2003 (ruim 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-07-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-07-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WS38KT |
|
10-07-1997 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-07-1997 | Eerste toelating |
20-05-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Ponjee Pv 1000 opvragen |
Laadvermogen | 684 kg |
Massa leeg voertuig | 316 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1000 kg |
Breedte voertuig | 167 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 352 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ponjee Pv 1000 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Ponjee Pv 1000 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Ponjee Pv 1000 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Ponjee Pv 1000 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ponjee Pv 1000 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Ponjee Pv 1000 opvragen |
De gegevens van deze Ponjee Pv 1000 met kenteken WS38KT (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van WS38KT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-38-KT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WS38KT uit 1997 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–38–KT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–38–KT makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, K en T kun je waskot maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 8 met waskot te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 8 in WS38KT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSKT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ 38Â KT, gebruik dan onderstaande zoekbox: