10-WT-47: Ribo 2000pl
Op deze pagina vind je alle informatie over 10–WT–47, een Ribo 2000pl.
Het is een
middenasaanhangwagen uit 1987.
Op deze pagina vind je alle informatie over 10–WT–47, een Ribo 2000pl.
Het is een
middenasaanhangwagen uit 1987.
Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Middenasaanhangwagen |
Merk | Ribo |
Model | 2000pl |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Kenteken | 10-WT-47, 10–WT–47, 10 WT 47 (gespeld: Één Nul Willem Theodoor Vier Zeven) |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 110 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Ribo 2000pl opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 09-04-2008 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 13-10-1987 (ruim 36 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-10-1987 (ruim 36 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 10WT47 |
|
13-10-1987 | Eerste tenaamstelling in nederland |
13-10-1987 | Eerste toelating |
09-04-2008 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Ribo 2000pl opvragen |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 498 cm |
Breedte voertuig | 196 cm |
Laadvermogen | 1394 kg |
Massa leeg voertuig | 606 kg |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ribo 2000pl opvragen |
Aantal wielen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Ribo 2000pl opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Ribo 2000pl opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Ribo 2000pl opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Ribo 2000pl opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Ribo 2000pl opvragen |
De gegevens van deze Ribo 2000pl met kenteken 10WT47 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 16-09-2023.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van 10WT47 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Op Voertuig-zoeker.nl kun je kentekens opslaan in je persoonlijke lijst.
Handig om op de hoogte van wijzigingen te blijven, notities op te slaan ('mijn eerste auto', 'vreemd gedrag', etc.), of je autospots.
Maak een account aan
of
log in.
Hieronder staat de kentekenreeks van 10-WT-47. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 10WT47 uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 10–WT–47 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 10–WT–47 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en T kun je de volgende woorden maken: Eeuwout, eiwit, Ewout, waait, wat, wát, Watou, weet, wéét, weit, Weite, wet, -wet, WET, wiet, wijt, Wijte, wit, Wit, WOT, wout, Wout, wuit en Wuite. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 0, 4 en 7 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 0, 4 en 7 in 10WT47 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 10Â WTÂ 47, gebruik dan onderstaande zoekbox: