Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Roll-on |
Model | 2000 |
Type | Agwa |
Kenteken | 98-WR-18, 98–WR–18, 98 WR 18 (gespeld: Negen Acht Willem Rudolf Één Acht) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 075 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 2000 Agwa opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-01-2003 (bijna 23 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 11-06-1987 (ruim 38 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 11-06-1987 (ruim 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 98WR18 |
|
11-06-1987 | Eerste tenaamstelling in nederland |
11-06-1987 | Eerste toelating |
01-01-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Roll-on 2000 Agwa opvragen |
Laadvermogen | 1120 kg |
Massa leeg voertuig | 880 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 223 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 594 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 2000 Agwa opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 2000 Agwa opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 2000 Agwa opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 2000 Agwa opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 2000 Agwa opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 2000 Agwa opvragen |
De gegevens van deze Roll-on 2000 Agwa met kenteken 98WR18 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van 98WR18 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 98-WR-18. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 98WR18 uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 98–WR–18 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 98–WR–18 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en R kun je de volgende woorden maken: awara, awari, oweeër, uwer, waaier, Waaijer, waar, wáár, Waijer, war, Warau, ware, weeër, weeëre, weer, wéér, Weijer, wier, Wier en Wijer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 8, 1 en 8 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 8, 1 en 8 in 98WR18 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 98Â WRÂ 18, gebruik dan onderstaande zoekbox: