Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Roll-on |
Model | 3500-3 vv |
Kenteken | 95-70-WT, 95–70–WT, 95 70 WT (gespeld: Negen Vijf Zeven Nul Willem Theodoor) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 155 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 3500-3 vv opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-09-2019 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 28-01-1998 (bijna 28 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 28-01-1998 (bijna 28 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 9570WT |
|
28-01-1998 | Eerste tenaamstelling in nederland |
28-01-1998 | Eerste toelating |
30-09-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Roll-on 3500-3 vv opvragen |
Laadvermogen | 2490 kg |
Massa leeg voertuig | 1010 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 418 cm |
Breedte voertuig | 222 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 790 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 3500-3 vv opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 3500-3 vv opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 3500-3 vv opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 3500-3 vv opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on 3500-3 vv opvragen |
De gegevens van deze Roll-on 3500-3 vv met kenteken 9570WT (uit sidecode 2) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1998? Of wil je de gedetailleerde waarde van 9570WT weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 95-70-WT. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 9570WT uit 1998 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 95–70–WT één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 95–70–WT makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en T kun je de volgende woorden maken: Eeuwout, eiwit, Ewout, waait, wat, wát, Watou, weet, wéét, weit, Weite, wet, -wet, WET, wiet, wijt, Wijte, wit, Wit, WOT, wout, Wout, wuit en Wuite. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9, 5, 7 en 0 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9, 5, 7 en 0 in 9570WT vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 95Â 70Â WT, gebruik dan onderstaande zoekbox: