Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Roll-on |
Model | Aa |
Type | Vv a |
Kenteken | WS-11-PK, WS–11–PK, WS 11 PK (gespeld: Willem Simon Één Één Pieter Karel) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 075 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aa Vv a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-04-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-08-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-08-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WS11PK |
|
15-08-1997 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-08-1997 | Eerste toelating |
26-04-2006 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Roll-on Aa Vv a opvragen |
Laadvermogen | 840 kg |
Massa leeg voertuig | 1160 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 75 cm |
Breedte voertuig | 207 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 498 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aa Vv a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aa Vv a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aa Vv a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aa Vv a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aa Vv a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aa Vv a opvragen |
De gegevens van deze Roll-on Aa Vv a met kenteken WS11PK (uit sidecode 4) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van WS11PK weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-11-PK. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WS11PK uit 1997 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–11–PK één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–11–PK makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, P en K kun je Waspik maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 1 met Waspik te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, P en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 1 in WS11PK vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSPK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ 11Â PK, gebruik dan onderstaande zoekbox: