Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Roll-on |
Model | Aasb-a |
Kenteken | 47-WL-44, 47–WL–44, 47 WL 44 (gespeld: Vier Zeven Willem Lodewijk Vier Vier) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op trekdriehoek 075 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aasb-a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-06-1986 (ruim 39 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-06-1986 (ruim 39 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 47WL44 |
|
17-06-1986 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-06-1986 | Eerste toelating |
28-05-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Roll-on Aasb-a opvragen |
Laadvermogen | 1570 kg |
Massa leeg voertuig | 430 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 194 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 470 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aasb-a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aasb-a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aasb-a opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aasb-a opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aasb-a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Roll-on Aasb-a opvragen |
De gegevens van deze Roll-on Aasb-a met kenteken 47WL44 (uit sidecode 3) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1986? Of wil je de gedetailleerde waarde van 47WL44 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 47-WL-44. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 47WL44 uit 1986 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 47–WL–44 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 47–WL–44 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en L kun je de volgende woorden maken: awel, ouwel, ouwelui, waal, Waal, Wael, wal, Wal, weel, Weel, Weijl, Weil, wel, wél, wiel, Wiel, wijl, wijle, wil, Wil, wÃl, woel en wol. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 4, 7, 4 en 4 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4, 7, 4 en 4 in 47WL44 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 47Â WLÂ 44, gebruik dan onderstaande zoekbox: