Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer boten (boot-aanhanger) |
Merk | Rsa |
Model | B18l1 |
Kenteken | WT-GL-94, WT–GL–94, WT GL 94 (gespeld: Willem Theodoor Gerard Lodewijk Negen Vier) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 070 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Rsa B18l1 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 19-04-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-04-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 24-05-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WTGL94 |
|
24-05-2004 | Eerste toelating |
19-04-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-04-2006 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Rsa B18l1 opvragen |
Laadvermogen | 1350 kg |
Massa leeg voertuig | 450 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1800 kg |
Wielbasis | 70 cm |
Breedte voertuig | 214 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 646 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1800 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Rsa B18l1 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Rsa B18l1 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Rsa B18l1 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 21 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer boten |
Schadeverleden | Schades van deze Rsa B18l1 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 80 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Rsa B18l1 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Rsa B18l1 opvragen |
De gegevens van deze Rsa B18l1 met kenteken WTGL94 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van WTGL94 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WT-GL-94. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WTGL94 uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WT–GL–94 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WT–GL–94 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, T, G en L kun je de volgende woorden maken: witgeel en witgele. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 4 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, G en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 4 in WTGL94 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTGL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WTÂ GLÂ 94, gebruik dan onderstaande zoekbox: