Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Saris |
Model | P |
Kenteken | WD-NN-25, WD–NN–25, WD NN 25 (gespeld: Willem Dirk Nico Nico Twee Vijf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 240 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 10-11-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-06-2002 (ruim 23 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 03-06-2002 (ruim 23 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WDNN25 |
|
03-06-2002 | Eerste tenaamstelling in nederland |
03-06-2002 | Eerste toelating |
10-11-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Saris P opvragen |
Laadvermogen | 2665 kg |
Massa leeg voertuig | 835 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 85 cm |
Breedte voertuig | 210 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 665 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Saris P opvragen |
De gegevens van deze Saris P met kenteken WDNN25 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van WDNN25 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WD-NN-25. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WDNN25 uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WD–NN–25 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WD–NN–25 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, D, N en N kun je Wadenoijen maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 5 met Wadenoijen te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D, N en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 5 in WDNN25 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDNN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WDÂ NNÂ 25, gebruik dan onderstaande zoekbox: