Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Betonpomp |
Merk | Sdah platform |
Model | Fhs200/3 |
Kenteken | WL-DB-51, WL–DB–51, WL DB 51 (gespeld: Willem Lodewijk Dirk Bernard Vijf Één) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen wand 170 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Sdah platform Fhs200/3 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 06-11-2003 (bijna 22 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 03-11-2003 (bijna 22 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-12-2002 (bijna 23 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WLDB51 |
|
16-12-2002 | Eerste toelating |
03-11-2003 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-11-2003 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Sdah platform Fhs200/3 opvragen |
Laadvermogen | 5 kg |
Massa leeg voertuig | 995 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1000 kg |
Breedte voertuig | 133 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 415 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Sdah platform Fhs200/3 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Sdah platform Fhs200/3 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Sdah platform Fhs200/3 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 16 |
Carrosserie (omschrijving) | Betonpomp |
Schadeverleden | Schades van deze Sdah platform Fhs200/3 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Sdah platform Fhs200/3 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Sdah platform Fhs200/3 opvragen |
De gegevens van deze Sdah platform Fhs200/3 met kenteken WLDB51 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2002? Of wil je de gedetailleerde waarde van WLDB51 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WL-DB-51. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WLDB51 uit 2002 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WL–DB–51 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WL–DB–51 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, L, D en B kun je would-be maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5 en 1 met would-be te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, L, D en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 1 in WLDB51 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WLDB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WLÂ DBÂ 51, gebruik dan onderstaande zoekbox: