Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Hoogwerker |
Merk | Simon |
Model | Rts 170 |
Kenteken | WR-HT-17, WR–HT–17, WR HT 17 (gespeld: Willem Rudolf Hendrik Theodoor Één Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. balk t.p.v. achteras |
Schadeverleden | Schades van deze Simon Rts 170 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 14-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-04-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-04-2005 (ruim 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WRHT17 |
|
19-04-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-04-2005 | Eerste toelating |
06-11-2008 | Vorige aanvang tenaamstelling |
08-05-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-06-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Simon Rts 170 opvragen |
Laadvermogen | 10 kg |
Massa leeg voertuig | 1790 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1800 kg |
Breedte voertuig | 200 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 837 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1800 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Simon Rts 170 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Simon Rts 170 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Simon Rts 170 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 27 |
Carrosserie (omschrijving) | Hoogwerker |
Schadeverleden | Schades van deze Simon Rts 170 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Simon Rts 170 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Simon Rts 170 opvragen |
De gegevens van deze Simon Rts 170 met kenteken WRHT17 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van WRHT17 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WR-HT-17. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WRHT17 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WR–HT–17 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WR–HT–17 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, R, H en T kun je weerhut maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 7 met weerhut te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in WRHT17 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRHT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WRÂ HTÂ 17, gebruik dan onderstaande zoekbox: