WS-VV-36 WS-VV-40

WS-VV-39: Solide 2000

WS-VV-39 Op deze pagina vind je alle informatie over WS–VV–39, een Solide 2000 Lbu. Het is een open wagen uit 2006.

Wat wil je doen met WS-VV-39?

infoverkopentools

Specificaties van de WS-VV-39

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Open wagen
Merk Solide
Model 2000
Type Lbu
Kenteken WS-VV-39, WS–VV–39, WS VV 39 (gespeld: Willem Simon Victor Victor Drie Negen)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 22-02-2010 (bijna 16 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-03-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-03-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de WSVV39

20-03-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
20-03-2006 Eerste toelating
22-02-2010 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1410 kg
Massa leeg voertuig 590 kg
Toegestane maximum massa voertuig 2000 kg
Wielbasis 73 cm
Lengte voertuig 546 cm
Breedte voertuig 196 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 543 cm
Technische maximale massa voertuig 2000 kg
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Bijwerkdatum WS-VV-39

De gegevens van deze Solide 2000 Lbu met kenteken WSVV39 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.

Wat wil je doen met deze Solide 2000 Lbu?

Schadeverleden van de WS VV 39

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSVV39 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 2000 Lbu (WSVV39)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van WS-VV-39. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van WSVV39 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WS-39-VV, een Wienen W1 middenasaanhangwagen uit 1997.
  2. Sidecode 5: WS-VV-39, een Solide 2000 Lbu aanhangwagen uit 2006.
  3. Sidecode 6: 39-WS-VV, een Pega 1350 middenasaanhangwagen uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–VV–39 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: RS-VV-39, een witte Citroen S0kfxf Saxo 1.4 personenauto uit 1997.
  2. Verandering op plek 1: XS-VV-39, een grijze Mercedes-benz A 160 personenauto uit 1999.
  3. Verandering op plek 2: WR-VV-39, een Hobby 30 aanhangwagen uit 2005.
  4. Verandering op plek 2: WT-VV-39, een Tec 490 p1 aanhangwagen uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: WS-TV-39, een Humbaur Garant aanhangwagen uit 2006.
  6. Verandering op plek 3: WS-XV-39, een Hobby 24 aanhangwagen uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: WS-VT-39, een Atec Pb1 aanhangwagen uit 2006.
  8. Verandering op plek 4: WS-VX-39, een Dethleffs El3 aanhangwagen uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: WS-VV-29, een Knaus W01500 aanhangwagen uit 2006.
  10. Verandering op plek 5: WS-VV-49, een Camp-let A2 aanhangwagen uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: WS-VV-37, een Lmc 490 p1 aanhangwagen uit 2006.

Meer kentekens met W, S, V en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, V en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 9 in WSVV39 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSVV-kentekens.

30 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

20-03-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. WS-GP-75: Kalf Kbe
  2. WS-HX-61: Atec Pb1
  3. WS-NR-45: Hapert R
  4. WS-NT-08: Avento Agt
  5. WS-PG-89: Eduard Pl2720
  6. WS-PH-79: Atec Pb avv
  7. WS-SB-19: Blomert T2
  8. WS-ST-05: Marlin 2200
  9. WS-TH-67: Fendt 150
  10. WS-TJ-15: Henra Ptn
  11. WS-TJ-54: Hapert Al
  12. WS-TS-31: Kip 37k
  13. WS-TX-75: Atec B2
  14. WS-VL-11: Anssems Ksx2
  15. WS-VT-30: Atec Pb1
  16. WS-XG-91: Hapert G3000
  17. WS-XJ-74: Hobby 30
  18. WS-XN-30: Anssems Psx2
  19. WS-XR-03: Innovan trailers Vkw-d-3500
  20. WS-XR-80: Adria 6a47
  21. WS-XX-38: Saris P-kipper
  22. WS-XZ-52: Atlas copco 06247
  23. WS-XZ-53: Atlas copco 06247
  24. WS-XZ-77: Hobby 24
  25. WS-ZB-18: Knaus W01420
  26. WS-ZF-53: Kuiper Ase
  27. WS-ZG-29: Verdonk Va-da-sw
  28. WS-ZH-67: Hapert R
  29. WS-ZJ-33: Anssems Ksx2
  30. WS-ZL-63: Solide 2700 lbu

Meer Solide 2000 Lbu op voertuig-zoeker.nl

Solide 2000 Lbu aanhangwagens

285 Solide 2000 Lbu aanhangwagens
Bekijk Solide 2000 Lbu aanhangwagens.
1.198 Solide 2000 aanhangwagens
Bekijk Solide 2000 aanhangwagens.
11.407 Solide aanhangwagens
Bekijk Solide aanhangwagens.

Solide 2000 Lbu open wagens

282 Solide 2000 Lbu open wagens
Bekijk Solide 2000 Lbu open wagens.
972 Solide 2000 open wagens
Bekijk Solide 2000 open wagens.
10.925 Solide open wagens
Bekijk Solide open wagens.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Solide zijn: Solide V2000, Solide C2000mr, Solide 2000lb, Solide B1300mr en Solide B1300 mr.