WT-LV-71 WT-LV-73

WT-LV-72: Solide 2000

WT-LV-72 Op deze pagina vind je alle informatie over WT–LV–72, een Solide 2000 Lbu. Het is een open wagen uit 2006.

Wat wil je doen met WT-LV-72?

infoverkopentools

Specificaties van de WT-LV-72

Algemeen
Voertuigsoort Aanhangwagen (aanhanger)
Inrichting Open wagen
Merk Solide
Model 2000
Type Lbu
Kenteken WT-LV-72, WT–LV–72, WT LV 72 (gespeld: Willem Theodoor Lodewijk Victor Zeven Twee)
Europese voertuigcategorie O2
Plaats chassisnummer r. tegen voorste dwarsbalk
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 01-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-06-2006 (ruim 19 jaar geleden)

Tijdlijn van de WTLV72

01-06-2006 Eerste tenaamstelling in nederland
01-06-2006 Eerste toelating
01-06-2006 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Gewichten en afmetingen
Laadvermogen 1460 kg
Massa leeg voertuig 540 kg
Toegestane maximum massa voertuig 2000 kg
Wielbasis 73 cm
Lengte voertuig 471 cm
Breedte voertuig 196 cm
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig 468 cm
Technische maximale massa voertuig 2000 kg
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Eigenschappen
Maximale constructiesnelheid 100 km/u
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Status van het voertuig
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Carrosserie
Type carrosserie (code) DC
Type carrosserie (omschrijving) Middenasaanhangwagen
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Trek-informatie
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling 100 kg
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen

Bijwerkdatum WT-LV-72

De gegevens van deze Solide 2000 Lbu met kenteken WTLV72 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.

Wat wil je doen met deze Solide 2000 Lbu?

Schadeverleden van de WT LV 72

Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van WTLV72 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze 2000 Lbu (WTLV72)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van WT-LV-72. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van WTLV72 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 4: WT-72-LV, een Hobby 12 aanhangwagen uit 1998.
  2. Sidecode 5: WT-LV-72, een Solide 2000 Lbu aanhangwagen uit 2006.
  3. Sidecode 6: 72-WT-LV, een Knaus 8805 middenasaanhangwagen uit 1992.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WT–LV–72 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: TT-LV-72, een groene Peugeot 106 personenauto uit 1998.
  2. Verandering op plek 2: WS-LV-72, een Fendt 150 aanhangwagen uit 2006.
  3. Verandering op plek 2: WV-LV-72, een Spindelberger Cobra aanhangwagen uit 2002.
  4. Verandering op plek 3: WT-JV-72, een Chateau 466c aanhangwagen uit 2006.
  5. Verandering op plek 3: WT-NV-72, een Adria 5204 aanhangwagen uit 2006.
  6. Verandering op plek 4: WT-LT-72, een Noyens Aw 1300 aanhangwagen uit 1979.
  7. Verandering op plek 4: WT-LX-72, een Trias Sw36u1f aanhangwagen uit 2006.
  8. Verandering op plek 5: WT-LV-62, een Fendt 170 aanhangwagen uit 2006.
  9. Verandering op plek 5: WT-LV-82, een Boeckmann P10 aanhangwagen uit 2006.
  10. Verandering op plek 6: WT-LV-71, een Solide 2000 Lbu aanhangwagen uit 2006.
  11. Verandering op plek 6: WT-LV-73, een Solide B1300mr aanhangwagen uit 2006.

Meer kentekens met W, T, L en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, L en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 2 in WTLV72 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTLV-kentekens.

30 willekeurige aanhangwagens van dezelfde datum eerste toelating

01-06-2006 (ruim 19 jaar geleden):
  1. 08-WF-XG: Hobby 400 Sf
  2. 64-WH-GB: Tabbert Vivaldi 560td
  3. WL-JX-37: Kalf Kbe
  4. WT-BG-96: Adria 5204
  5. WT-BL-33: Anssems Psx2
  6. WT-GF-79: Verdonk Va-ma-swz
  7. WT-HL-91: Home-car 466h
  8. WT-JJ-08: Knaus W01420
  9. WT-JR-80: Hulco R2
  10. WT-JT-59: Verdonk Va-ta-ahw
  11. WT-JT-70: Beyerland 496b
  12. WT-JX-05: Hobby 30
  13. WT-LJ-25: Hotrarijs Pt
  14. WT-LN-70: Hobby 30
  15. WT-LV-04: Eduard Pl2720
  16. WT-LV-06: Rior Zuigpersaanhanger
  17. WT-LZ-89: Eriba 465
  18. WT-ND-49: Knaus W01500
  19. WT-NG-65: Hobby 24
  20. WT-NG-96: Fendt 150
  21. WT-NH-21: Hapert R
  22. WT-NH-98: Lmc 555k1
  23. WT-NT-31: Dethleffs El3
  24. WT-NX-05: Anssems Msx
  25. WT-NX-30: Eriba 465
  26. WT-NX-39: Dethleffs El3
  27. WT-NZ-33: Tec 530k1
  28. WT-PF-86: Beyerland 466b
  29. WT-PN-80: Hapert Al
  30. WV-DZ-03: Hobby 30

Meer Solide 2000 Lbu op voertuig-zoeker.nl

Solide 2000 Lbu aanhangwagens

285 Solide 2000 Lbu aanhangwagens
Bekijk Solide 2000 Lbu aanhangwagens.
1.198 Solide 2000 aanhangwagens
Bekijk Solide 2000 aanhangwagens.
11.407 Solide aanhangwagens
Bekijk Solide aanhangwagens.

Solide 2000 Lbu open wagens

282 Solide 2000 Lbu open wagens
Bekijk Solide 2000 Lbu open wagens.
972 Solide 2000 open wagens
Bekijk Solide 2000 open wagens.
10.925 Solide open wagens
Bekijk Solide open wagens.

De meest verkochte aanhanger-modellen van Solide zijn: Solide V2000, Solide C2000mr, Solide 2000lb, Solide B1300mr en Solide B1300 mr.