Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Solide |
Model | 2000 |
Type | Lbu |
Kenteken | WT-RT-34, WT–RT–34, WT RT 34 (gespeld: Willem Theodoor Rudolf Theodoor Drie Vier) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-03-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-08-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 17-08-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WTRT34 |
|
17-08-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
17-08-2006 | Eerste toelating |
28-07-2010 | Vorige aanvang tenaamstelling |
23-04-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
26-03-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Solide 2000 Lbu opvragen |
Laadvermogen | 1460 kg |
Massa leeg voertuig | 540 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 73 cm |
Lengte voertuig | 471 cm |
Breedte voertuig | 196 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 468 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Solide 2000 Lbu opvragen |
De gegevens van deze Solide 2000 Lbu met kenteken WTRT34 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van WTRT34 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WT-RT-34. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WTRT34 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WT–RT–34 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WT–RT–34 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, T, R en T kun je de volgende woorden maken: watert en Witrijt. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3 en 4 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 4 in WTRT34 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTRT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WTÂ RTÂ 34, gebruik dan onderstaande zoekbox: