Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Solide |
Model | C2000 |
Type | Mr |
Kenteken | 26-01-WR, 26–01–WR, 26 01 WR (gespeld: Twee Zes Nul Één Willem Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. tegen voorste dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Solide C2000 Mr opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-03-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-02-1981 (bijna 45 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-02-1981 (bijna 45 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 2601WR |
|
06-02-1981 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-02-1981 | Eerste toelating |
11-06-2004 | Vorige aanvang tenaamstelling |
24-02-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
06-03-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
25-03-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Solide C2000 Mr opvragen |
Laadvermogen | 1526 kg |
Massa leeg voertuig | 474 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Breedte voertuig | 183 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 412 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Solide C2000 Mr opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Solide C2000 Mr opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Solide C2000 Mr opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Solide C2000 Mr opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Solide C2000 Mr opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Solide C2000 Mr opvragen |
De gegevens van deze Solide C2000 Mr met kenteken 2601WR (uit sidecode 2) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1981? Of wil je de gedetailleerde waarde van 2601WR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 26-01-WR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 2601WR uit 1981 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 26–01–WR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 26–01–WR makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en R kun je de volgende woorden maken: awara, awari, oweeër, uwer, waaier, Waaijer, waar, wáár, Waijer, war, Warau, ware, weeër, weeëre, weer, wéér, Weijer, wier, Wier en Wijer. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 6, 0 en 1 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 6, 0 en 1 in 2601WR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 26Â 01Â WR, gebruik dan onderstaande zoekbox: