Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Speciale groep (voertuig uit een speciale groep) |
Merk | Tcp |
Model | Hylite |
Kenteken | WT-JS-23, WT–JS–23, WT JS 23 (gespeld: Willem Theodoor Jan Simon Twee Drie) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk t.p.v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Tcp Hylite opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 16-07-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 24-05-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 24-05-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WTJS23 |
|
24-05-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-05-2006 | Eerste toelating |
16-07-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Tcp Hylite opvragen |
Laadvermogen | 610 kg |
Massa leeg voertuig | 690 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1300 kg |
Lengte voertuig | 390 cm |
Breedte voertuig | 146 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 385 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1300 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tcp Hylite opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Tcp Hylite opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Tcp Hylite opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Tcp Hylite opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 100 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Tcp Hylite opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Tcp Hylite opvragen |
De gegevens van deze Tcp Hylite met kenteken WTJS23 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van WTJS23 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WT-JS-23. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WTJS23 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WT–JS–23 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WT–JS–23 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, T, J en S kun je de volgende woorden maken: watjes, weetjes, weitjes, wetjes en witjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 3 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, T, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 3 in WTJS23 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WTJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WTÂ JSÂ 23, gebruik dan onderstaande zoekbox: