22-WF-BV
24-WF-BV
23-WF-BV: Thule B4
Op deze pagina vind je alle informatie over 23–WF–BV, een Thule B4.
Het is een
open wagen uit 2007.
Specificaties van de 23-WF-BV
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
14-07-2009 (ruim 16 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
14-07-2009 (ruim 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
31-05-2007 (ruim 18 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 23WFBV
|
31-05-2007 |
Eerste toelating |
14-07-2009 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
14-07-2009 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Thule B4 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
1020 kg |
Massa leeg voertuig |
280 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
1300 kg |
Breedte voertuig |
206 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig |
400 cm |
Technische maximale massa voertuig |
1300 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Thule B4 opvragen |
Status van het voertuig
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
Schadeverleden |
Schades van deze Thule B4 opvragen |
Bijwerkdatum 23-WF-BV
De gegevens van deze Thule B4 met kenteken 23WFBV (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Wat wil je doen met deze Thule B4?
Schadeverleden van de 23Â WFÂ BV
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2007?
Of wil je de gedetailleerde waarde van 23WFBV weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan 23Â WFÂ BV, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Thule B4 op voertuig-zoeker.nl
Thule B4 aanhangwagens
- één Thule B4 aanhanger
- Bekijk Thule B4 aanhanger.
- 48 Thule aanhangwagens
- Bekijk Thule aanhangwagens.
Thule B4 open wagens
- één Thule B4 open wagen
- Bekijk Thule B4 open wagen.
- zestien Thule open wagens
- Bekijk Thule open wagens.
De meest verkochte aanhanger-modellen van Thule zijn:
Thule N/a,
Thule E6,
Thule Trailers,
Thule D9 en
Thule Rgh.