Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open wagen |
Merk | Weijer |
Model | W2000 |
Kenteken | WS-34-71, WS–34–71, WS 34 71 (gespeld: Willem Simon Drie Vier Zeven Één) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | op r. trekdriehoek 040 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Weijer W2000 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 21-09-2023 (bijna 2 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-02-1973 (bijna 53 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-02-1973 (bijna 53 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WS3471 |
|
22-02-1973 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-02-1973 | Eerste toelating |
02-08-2003 | Vorige aanvang tenaamstelling |
21-09-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Weijer W2000 opvragen |
Laadvermogen | 1240 kg |
Massa leeg voertuig | 560 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1800 kg |
Wielbasis | 73 cm |
Breedte voertuig | 195 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 477 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1800 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Weijer W2000 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Weijer W2000 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Weijer W2000 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Weijer W2000 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Weijer W2000 opvragen |
De gegevens van deze Weijer W2000 met kenteken WS3471 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 24-09-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 1973? Of wil je de gedetailleerde waarde van WS3471 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-34-71. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WS3471 uit 1973 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–34–71 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–34–71 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W en S kun je de volgende woorden maken: Owusu, waas, was, wás, wasi, wees, Weesie, Weis, Weise, Wes, WES, wies, Wies, Wiese, wijs, wis, wisi en yaws. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 3, 4, 7 en 1 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3, 4, 7 en 1 in WS3471 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ 34Â 71, gebruik dan onderstaande zoekbox: