Voertuigsoort | Aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Voor vervoer boten (boot-aanhanger) |
Merk | Zelfbouw |
Model | Bt |
Type | 2000 |
Kenteken | WS-GD-27, WS–GD–27, WS GD 27 (gespeld: Willem Simon Gerard Dirk Twee Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | r. op voorste dwarsbalk 075 cm a. hart koppeling |
Schadeverleden | Schades van deze Zelfbouw Bt 2000 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 25-06-2021 (ruim 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-09-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-09-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WSGD27 |
|
22-09-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-09-2005 | Eerste toelating |
25-06-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Zelfbouw Bt 2000 opvragen |
Laadvermogen | 1500 kg |
Massa leeg voertuig | 500 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2000 kg |
Wielbasis | 76 cm |
Breedte voertuig | 209 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 656 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zelfbouw Bt 2000 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Zelfbouw Bt 2000 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Zelfbouw Bt 2000 opvragen |
Type carrosserie (code) | DC |
Type carrosserie (omschrijving) | Middenasaanhangwagen |
Carrosserie (code) | 21 |
Carrosserie (omschrijving) | Voor vervoer boten |
Schadeverleden | Schades van deze Zelfbouw Bt 2000 opvragen |
Maximum last onder de vooras(sen tezamen)/koppeling | 120 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Zelfbouw Bt 2000 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Zelfbouw Bt 2000 opvragen |
De gegevens van deze Zelfbouw Bt 2000 met kenteken WSGD27 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 24-12-2024.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze aanhangwagen uit 2005? Of wil je de gedetailleerde waarde van WSGD27 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WS-GD-27. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WSGD27 uit 2005 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WS–GD–27 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om WS–GD–27 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters W, S, G en D kun je wasgoed maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2 en 7 met wasgoed te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, G en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in WSGD27 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSGD-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WSÂ GDÂ 27, gebruik dan onderstaande zoekbox: