Voertuigsoort | Autonome aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Afneembare bovenbouw (voertuig met afneembare bovenbouw) |
Merk | A.j.k. |
Model | N/a |
Kenteken | 37-WS-DB, 37–WS–DB, 37 WS DB (gespeld: Drie Zeven Willem Simon Dirk Bernard) |
Type | AET |
Uitvoering | 3018SLXD0N |
Typegoedkeuringsnummer | e4*2007/46*0761*03 |
Variant | L07A |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | op r. balk |
Schadeverleden | Schades van deze A.j.k. N/a opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-01-2018 (bijna 8 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 25-02-2026 (over bijna 6 maanden) |
Tijdlijn van de 37WSDB |
|
22-01-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-01-2018 | Eerste toelating |
22-01-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
29-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
29-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
29-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
29-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
25-02-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze A.j.k. N/a opvragen |
Laadvermogen | 25.610 kg |
Massa leeg voertuig | 4390 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 30.000 kg |
Wielbasis | 537 cm |
Lengte voertuig | 991 cm |
Breedte voertuig | 254 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 986 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Hoogte voertuig | 157 cm |
Schadeverleden | Schades van deze A.j.k. N/a opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze A.j.k. N/a opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze A.j.k. N/a opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 07 |
Carrosserie (omschrijving) | Afneembare bovenbouw |
Schadeverleden | Schades van deze A.j.k. N/a opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze A.j.k. N/a opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
16-12-2019 12:10 | Luchtlekkage reminrichting |
16-12-2019 12:10 | Remlicht werkt niet (goed) |
07-01-2022 16:28 | Trekoog te veel gesleten |
07-01-2022 16:28 | Band onvoldoende profiel |
07-01-2022 16:28 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
12-12-2022 16:59 | Trekoog te veel gesleten |
12-12-2022 16:59 | Lijnmarkering ontbreekt |
12-12-2022 16:59 | Band onvoldoende profiel |
Schades bekijken van deze A.j.k. N/a.
De gegevens van deze A.j.k. N/a met kenteken 37WSDB (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 17-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze autonome aanhangwagen uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van 37WSDB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 37-WS-DB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere autonome aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste autonome aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 37WSDB uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 37–WS–DB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, S, D en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in 37WSDB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WSDB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 37Â WSÂ DB, gebruik dan onderstaande zoekbox: