Voertuigsoort | Autonome aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Open laadvloer (voertuig met open laadvloer) |
Merk | Atm |
Model | Ad 20/2 |
Kenteken | 47-WR-FS, 47–WR–FS, 47 WR FS (gespeld: Vier Zeven Willem Rudolf Ferdinand Simon) |
Type | AD 20/2 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. v. dwarsbalk |
Schadeverleden | Schades van deze Atm Ad 20/2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 08-12-2017 (bijna 8 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 26-04-2017 (ruim 8 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 05-09-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 08-01-2026 (over bijna 4 maanden) |
Tijdlijn van de 47WRFS |
|
05-09-2006 | Eerste toelating |
26-04-2017 | Eerste tenaamstelling in nederland |
08-12-2017 | Huidige aanvang tenaamstelling |
08-01-2022 | Vorige vervaldatum apk |
08-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
08-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
08-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
08-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Atm Ad 20/2 opvragen |
Laadvermogen | 14.120 kg |
Massa leeg voertuig | 5880 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 20.000 kg |
Wielbasis | 524 cm |
Lengte voertuig | 885 cm |
Breedte voertuig | 253 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 881 cm |
Technische maximale massa voertuig | 20.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Atm Ad 20/2 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Atm Ad 20/2 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Atm Ad 20/2 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 01 |
Carrosserie (omschrijving) | Open laadvloer |
Schadeverleden | Schades van deze Atm Ad 20/2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Atm Ad 20/2 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
31-12-2019 10:50 | Trekoog te veel gesleten |
31-12-2019 10:50 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
31-12-2020 10:31 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
23-12-2021 13:10 | Trekoog te veel gesleten |
23-12-2021 13:10 | Draaikrans ondeugdelijk bevestigd of geborgd |
Schades bekijken van deze Atm Ad 20/2.
De gegevens van deze Atm Ad 20/2 met kenteken 47WRFS (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze autonome aanhangwagen uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 47WRFS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 47-WR-FS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere autonome aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste autonome aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 47WRFS uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 47–WR–FS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, R, F en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 7 in 47WRFS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WRFS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 47Â WRÂ FS, gebruik dan onderstaande zoekbox: