Voertuigsoort | Autonome aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Buro |
Model | A5 a5 a5 |
Kenteken | WU-66-37, WU–66–37, WU 66 37 (gespeld: Willem Utrecht Zes Zes Drie Zeven) |
Europese voertuigcategorie | O2 |
Plaats chassisnummer | tegen r. balk 122 cm v. hart asstel |
Schadeverleden | Schades van deze Buro A5 a5 a5 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 27-01-2021 (ruim 4½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 10-01-1975 (bijna 51 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 10-01-1975 (bijna 51 jaar geleden) |
Tijdlijn van de WU6637 |
|
10-01-1975 | Eerste tenaamstelling in nederland |
10-01-1975 | Eerste toelating |
27-01-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Buro A5 a5 a5 opvragen |
Laadvermogen | 1070 kg |
Massa leeg voertuig | 680 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 1750 kg |
Wielbasis | 71 cm |
Breedte voertuig | 201 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 391 cm |
Technische maximale massa voertuig | 1860 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Buro A5 a5 a5 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Buro A5 a5 a5 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Buro A5 a5 a5 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 03 |
Carrosserie (omschrijving) | Gesloten opbouw |
Schadeverleden | Schades van deze Buro A5 a5 a5 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Buro A5 a5 a5 opvragen |
De gegevens van deze Buro A5 a5 a5 met kenteken WU6637 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 07-02-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze autonome aanhangwagen uit 1975? Of wil je de gedetailleerde waarde van WU6637 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van WU-66-37. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere autonome aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste autonome aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van WU6637 uit 1975 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken WU–66–37 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W en U als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6, 6, 3 en 7 in WU6637 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WU-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan WUÂ 66Â 37, gebruik dan onderstaande zoekbox: