Voertuigsoort | Autonome aanhangwagen (aanhanger) |
Merk | H&w |
Model | Hwapf30 |
Kenteken | 24-WDG-9, 24–WDG–9, 24 WDG 9 (gespeld: Twee Vier Willem Dirk Gerard Negen) |
Type | HWAPF30 |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Bijzonderheden |
Lengte (L): 0643-0733 cm afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig (b): 642-733 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwapf30 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-07-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 07-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 07-01-2022 (ruim 3½ jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 09-01-2026 (over ruim 4 maanden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 01-04-2022 (bijna 3½ jaar geleden) |
Tijdlijn van de 24WDG9 |
|
07-01-2022 | Eerste tenaamstelling in nederland |
07-01-2022 | Eerste toelating |
07-01-2022 | Vorige aanvang tenaamstelling |
01-04-2022 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
04-07-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
07-01-2023 | Vorige vervaldatum apk |
09-01-2024 | Vorige vervaldatum apk |
09-01-2025 | Vorige vervaldatum apk |
09-01-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze H&w Hwapf30 opvragen |
Laadvermogen | 24.915 kg |
Massa leeg voertuig | 3085 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 28.000 kg |
Wielbasis | 326 cm |
Breedte voertuig | 250 cm |
Technische maximale massa voertuig | 30.000 kg |
Lengte voertuig (minimum) | 643 cm |
Lengte voertuig (maximum) | 733 cm |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwapf30 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Aantal wielen | 6 |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwapf30 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwapf30 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 99 |
Carrosserie (omschrijving) | Niet in deze lijst opgenomen carrosserie |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwapf30 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze H&w Hwapf30 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
09-01-2023 16:32 | Koppelinrichting niet deugdelijk bevestigd |
09-01-2023 16:32 | (Kunststof) remleiding geknikt |
Schades bekijken van deze H&w Hwapf30.
De gegevens van deze H&w Hwapf30 met kenteken 24WDG9 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze autonome aanhangwagen uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van 24WDG9 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 24-WDG-9. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere autonome aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste autonome aanhangwagens staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 24–WDG–9 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, D en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 4 en 9 in 24WDG9 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WDG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 24Â WDGÂ 9, gebruik dan onderstaande zoekbox: