Voertuigsoort | Autonome aanhangwagen (aanhanger) |
Inrichting | Containercarrier |
Merk | Mol |
Model | A68/1010/20 |
Kenteken | 17-WP-GB, 17–WP–GB, 17 WP GB (gespeld: Één Zeven Willem Pieter Gerard Bernard) |
Europese voertuigcategorie | O4 |
Plaats chassisnummer | r. balk |
Schadeverleden | Schades van deze Mol A68/1010/20 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 31-01-2019 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 04-06-1999 (ruim 26 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 04-12-2025 (over bijna 3 maanden) |
Tijdlijn van de 17WPGB |
|
04-06-1999 | Eerste toelating |
31-01-2019 | Eerste tenaamstelling in nederland |
31-01-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
25-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
25-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
04-12-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Mol A68/1010/20 opvragen |
Laadvermogen | 16.790 kg |
Massa leeg voertuig | 3210 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 20.000 kg |
Wielbasis | 550 cm |
Lengte voertuig | 1005 cm |
Breedte voertuig | 255 cm |
Afstand hart koppeling tot achterzijde voertuig | 1000 cm |
Technische maximale massa voertuig | 20.000 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mol A68/1010/20 opvragen |
Maximale constructiesnelheid | 100 km/u |
Schadeverleden | Schades van deze Mol A68/1010/20 opvragen |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Mol A68/1010/20 opvragen |
Type carrosserie (code) | DB |
Type carrosserie (omschrijving) | Autonome aanhangwagen |
Carrosserie (code) | 08 |
Carrosserie (omschrijving) | Containercarrier |
Schadeverleden | Schades van deze Mol A68/1010/20 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Mol A68/1010/20 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
30-09-2019 10:13 | Hydraulisch besturingssysteem lekt |
30-09-2019 10:13 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
30-09-2019 10:13 | Mechanische delen van het remsysteem vertonen slijtage |
30-09-2019 10:13 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
25-11-2021 14:47 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
22-11-2022 14:26 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Mol A68/1010/20.
De gegevens van deze Mol A68/1010/20 met kenteken 17WPGB (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze autonome aanhangwagen uit 1999? Of wil je de gedetailleerde waarde van 17WPGB weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 17-WP-GB. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere autonome aanhangwagens, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste autonome aanhangwagens staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 17WPGB uit 1999 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 17–WP–GB één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met W, P, G en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in 17WPGB vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle WPGB-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 17Â WPÂ GB, gebruik dan onderstaande zoekbox: