04-BPS-2
06-BPS-2
05-BPS-2: Daimlerchrysler 1017 a 4x4
Op deze pagina vind je alle informatie over 05–BPS–2, een zescilinder Daimlerchrysler 1017 a 4x4.
Het is een
huifopbouw uit 1991.
De dieselmotor levert 127 kW (172 pk).
De APK van deze 1017 a 4x4 vervalt op 25-09-2025 (over 19 dagen).
Dit is een geimporteerde bedrijfswagen. Op 05-08-2020 (ruim 5 jaar geleden) is de Daimlerchrysler 1017 a 4x4 met kenteken 05Â BPSÂ 2 naar Nederland gekomen en was toen 29 jaar, 3 maanden en 20 dagen oud.
Specificaties van de 05-BPS-2
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
19-06-2025 (ruim 2½ maanden geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
05-08-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
15-04-1991 (ruim 34 jaar geleden) |
Vervaldatum APK |
25-09-2025 (over 19 dagen) |
Tijdlijn van de 05BPS2
|
15-04-1991 |
Eerste toelating |
05-08-2020 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
21-08-2020 |
Vorige aanvang tenaamstelling |
18-08-2021 |
Vorige vervaldatum apk |
24-08-2022 |
Vorige vervaldatum apk |
24-08-2023 |
Vorige vervaldatum apk |
19-06-2025 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
25-09-2025 |
Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze Daimlerchrysler 1017 a 4x4 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
5449 kg |
Massa leeg voertuig |
6550 kg |
Massa rijklaar |
6650 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
11.999 kg |
Wielbasis |
360 cm |
Lengte voertuig |
716 cm |
Breedte voertuig |
247 cm |
Afstand voorzijde voertuig tot hart koppeling |
690 cm |
Technische maximale massa voertuig |
12.200 kg |
Maximum massa samenstelling |
24.299 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Daimlerchrysler 1017 a 4x4 opvragen |
Milieuprestaties
Brandstof |
Diesel |
Vermogen |
127 kW (172 pk) |
Geluidsniveau stationair |
90 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend |
85 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) |
2100 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Trek-informatie
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) |
12.300 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) |
12.300 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) |
12.300 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) |
750 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze Daimlerchrysler 1017 a 4x4 opvragen |
APK-gebreken van de 05BPS2
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-08-2020 14:53 |
Dimlicht onjuist afgesteld |
24-08-2021 11:22 |
Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse |
06-09-2023 13:30 |
Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go |
06-09-2023 16:33 |
Inrichting voor aanpassing dimlichtafstelling werkt niet (go |
Schades bekijken van deze Daimlerchrysler 1017 a 4x4.
Bijwerkdatum 05-BPS-2
De gegevens van deze Daimlerchrysler 1017 a 4x4 met kenteken 05BPS2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Wat wil je doen met deze Daimlerchrysler 1017 a 4x4?
Liever je Daimlerchrysler 1017 a 4x4 verkopen?
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Verkoop je bedrijfswagen
Schadeverleden van de 05Â BPSÂ 2
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 1991?
Of wil je de gedetailleerde waarde van 05BPS2 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan 05Â BPSÂ 2, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer Daimlerchrysler 1017 a 4x4 op voertuig-zoeker.nl
Daimlerchrysler 1017 a 4x4 bedrijfsauto's
- één Daimlerchrysler 1017 a 4x4 bedrijfswagen
- Bekijk Daimlerchrysler 1017 a 4x4 bedrijfswagen.
- 64 Daimlerchrysler bedrijfsauto's
- Bekijk Daimlerchrysler bedrijfsauto's.
Daimlerchrysler 1017 a 4x4 huifopbouws
- één Daimlerchrysler 1017 a 4x4 huifopbouw
- Bekijk Daimlerchrysler 1017 a 4x4 huifopbouw.
- drie Daimlerchrysler huifopbouws
- Bekijk Daimlerchrysler huifopbouws.
De meest verkochte bedrijfswagen-modellen van Daimlerchrysler zijn:
Daimlerchrysler 816d,
Daimlerchrysler Atego,
Daimlerchrysler 614 d,
Daimlerchrysler V220 cdi en
Daimlerchrysler 308 cdi.