Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Fiat |
Model | Ducato |
Type | 30 2.3 jtd m h2 |
Kenteken | 13-VRK-1, 13–VRK–1, 13 VRK 1 (gespeld: Één Drie Victor Rudolf Karel Één) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | tegen r. voorwielscherm by voorzitting |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 13-02-2024 (ruim 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-05-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-05-2008 (ruim 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 14-08-2026 (over bijna 1 jaar) |
Tijdlijn van de 13VRK1 |
|
22-05-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-05-2008 | Eerste toelating |
22-05-2008 | Vorige aanvang tenaamstelling |
14-08-2021 | Vorige vervaldatum apk |
14-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
14-08-2023 | Vorige vervaldatum apk |
13-02-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
14-08-2024 | Vorige vervaldatum apk |
14-08-2025 | Vorige vervaldatum apk |
14-08-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Laadvermogen | 1104 kg |
Massa leeg voertuig | 1896 kg |
Massa rijklaar | 1996 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3000 kg |
Wielbasis | 345 cm |
Breedte voertuig | 209 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3000 kg |
Maximum massa samenstelling | 5500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2287 cc |
Retrofitroetfilter | Nee |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 4 |
Vermogen | 88 kW (119 pk) |
Geluidsniveau stationair | 82 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2700 t/min |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,05 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
BPM | € 11.173,- |
Gedetailleerde waarde | Uitgebreide waarde-check van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 doen |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2500 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) | 2500 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2500 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2025 |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
27-07-2020 16:49 | Dimlicht onjuist afgesteld |
27-07-2020 16:49 | Roestschade dorpel |
28-07-2023 13:35 | Roestschade van 1,5 t/m 2,0E of meer dan 15% dikteafname |
Schades bekijken van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2.
De gegevens van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 met kenteken 13VRK1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 12-08-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van 13VRK1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 13-VRK-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 13VRK1 uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 13–VRK–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 13–VRK–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, R en K kun je de volgende woorden maken: Varik, vork, Vreeke, vrek en vuurkei. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 3 en 1 met dat woord te combineren.
Als je 13VRK1 omdraait krijg je 1KRV31, een grijze Renault Megane personenauto uit 2013.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, R en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 3 en 1 in 13VRK1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VRK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 13Â VRKÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: