Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Fiat |
Model | Ducato |
Type | 30 2.3 jtd m h2 |
Kenteken | 59-VBT-1, 59–VBT–1, 59 VBT 1 (gespeld: Vijf Negen Victor Bernard Theodoor Één) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | tegen r. voorwielscherm by voorzitting |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 29-11-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 29-11-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 29-11-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-11-2025 (over ruim 2 maanden) |
Tijdlijn van de 59VBT1 |
|
29-11-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
29-11-2006 | Eerste toelating |
29-11-2006 | Huidige aanvang tenaamstelling |
18-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
01-11-2022 | Vorige vervaldatum apk |
01-11-2023 | Vorige vervaldatum apk |
15-11-2024 | Vorige vervaldatum apk |
15-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Laadvermogen | 1104 kg |
Massa leeg voertuig | 1896 kg |
Massa rijklaar | 1996 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3000 kg |
Wielbasis | 345 cm |
Breedte voertuig | 209 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3000 kg |
Maximum massa samenstelling | 5500 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2287 cc |
Retrofitroetfilter | Nee |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 4 |
Vermogen | 88 kW (119 pk) |
Geluidsniveau stationair | 82 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2700 t/min |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,05 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
BPM | € 10.557,- |
Gedetailleerde waarde | Uitgebreide waarde-check van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 doen |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2500 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) | 2500 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2500 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2024 |
Schadeverleden | Schades van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
18-10-2019 12:34 | Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
18-10-2019 12:34 | Band onvoldoende profiel |
18-10-2019 12:34 | Dimlicht onjuist afgesteld |
18-10-2019 12:34 | Roestschade dorpel |
18-10-2019 12:34 | Schokdemper aanwezig die lekkage vertoont |
05-10-2020 11:56 | Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
05-10-2020 11:56 | Dimlicht onjuist afgesteld |
01-11-2021 14:06 | Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
01-11-2021 14:06 | Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
01-11-2021 14:06 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
17-10-2022 14:18 | Remslang beschadigd, wapeningsmateriaal zichtbaar |
17-10-2022 14:18 | Roestschade dorpel |
Schades bekijken van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2.
De gegevens van deze Fiat Ducato 30 2.3 jtd m h2 met kenteken 59VBT1 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 59VBT1 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 59-VBT-1. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 59VBT1 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 59–VBT–1 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 59–VBT–1 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, B en T kun je veeboot maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 5, 9 en 1 met veeboot te combineren.
Als je 59VBT1 omdraait krijg je 1TBV95, een grijze Renault Clio personenauto uit 2014.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, B en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5, 9 en 1 in 59VBT1 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VBT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 59Â VBTÂ 1, gebruik dan onderstaande zoekbox: