BE-80-80
BE-80-82
BE-80-81: G.m.c. C20
Op deze pagina vind je alle informatie over BE–80–81, een achtcilinder G.m.c. C20 oldtimer.
Het is een
voertuig met open laadvloer uit 1971.
De hybridemotor (benzine en LPG) levert 130 kW (176 pk).
Dit is een geimporteerde klassieker bedrijfswagen. Op 20-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) is de G.m.c. C20 met kenteken BEÂ 80Â 81 naar Nederland gekomen en was toen 44 jaar, 4 maanden en 20 dagen oud.
LET OP: Deze oldtimer bedrijfsauto heeft een onlogische tellerstand. Misschien is de teller van de klassieker bedrijfswagen teruggedraaid.
Specificaties van de BE-80-81
Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling |
20-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland |
20-07-2015 (ruim 10 jaar geleden) |
Datum eerste toelating |
28-02-1971 (bijna 55 jaar geleden) |
Tijdlijn van de BE8081
|
28-02-1971 |
Eerste toelating |
20-07-2015 |
Eerste tenaamstelling in nederland |
20-07-2015 |
Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren |
Vorige eigenaren van deze G.m.c. C20 opvragen |
Gewichten en afmetingen
Laadvermogen |
1419 kg |
Massa leeg voertuig |
1981 kg |
Massa rijklaar |
2081 kg |
Toegestane maximum massa voertuig |
3400 kg |
Wielbasis |
322 cm |
Breedte voertuig |
203 cm |
Technische maximale massa voertuig |
3400 kg |
Schadeverleden |
Schades van deze G.m.c. C20 opvragen |
Milieuprestaties
Milieuprestaties 1 (benzine) |
Brandstof |
Benzine |
Vermogen |
130 kW (176 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Milieuprestaties 2 (LPG) |
Brandstof |
LPG |
Vermogen |
130 kW (176 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers |
Bestel de GRATIS tankpas en
bespaar op elke tankbeurt!
|
Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd |
Ja |
Exportindicator |
Nee |
Indicator openstaande terugroepactie |
Nee |
Taxi-indicator |
Nee |
Tenaamstellen mogelijk? |
Ja |
Is oldtimer? |
Ja |
Schadeverleden |
Schades van deze G.m.c. C20 opvragen |
Carrosserie
Type carrosserie (code) |
BA |
Type carrosserie (omschrijving) |
Vrachtwagen |
Carrosserie (code) |
01 |
Carrosserie (omschrijving) |
Open laadvloer |
Schadeverleden |
Schades van deze G.m.c. C20 opvragen |
Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel |
In de reeks tellerstanden is een tellerstand geregistreerd die lager is dan de stand daarvoor. Het kan zijn dat de teller is teruggedraaid of dat er een typfout is gemaakt. De RDW baseert het oordeel 'onlogisch' alleen op metingen na 1 januari 2014. (code: 04) |
Tellerstandoordeel |
Onlogisch |
Jaar laatste registratie tellerstand |
2019 |
Schadeverleden |
Schades van deze G.m.c. C20 opvragen |
Bijwerkdatum BE-80-81
De gegevens van deze G.m.c. C20 met kenteken BE8081 (uit sidecode 1) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Wat wil je doen met deze G.m.c. C20?
Liever je G.m.c. C20 verkopen?
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je klassieker bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Verkoop je klassieker bedrijfswagen
Schadeverleden van de BEÂ 80Â 81
Benieuwd naar het schadeverleden van deze oldtimer bedrijfsauto uit 1971?
Of wil je de gedetailleerde waarde van BE8081 weten?
Of controleer gewoon even de vorige eigenaren.
Voorkom een miskoop!
Schadeverleden en vorige eigenaren
Kenteken check
Wil je een ander kenteken checken dan BEÂ 80Â 81, gebruik dan onderstaande zoekbox:
Meer G.m.c. C20 op voertuig-zoeker.nl
G.m.c. C20 bedrijfsauto's
- acht G.m.c. C20 bedrijfsauto's
- Bekijk G.m.c. C20 bedrijfsauto's.
- 2.107 G.m.c. bedrijfsauto's
- Bekijk G.m.c. bedrijfsauto's.
G.m.c. C20 voertuigen met open laadvloer
- één G.m.c. C20 voertuig met open laadvloer
- Bekijk G.m.c. C20 voertuig met open laadvloer.
- 106 G.m.c. voertuigen met open laadvloer
- Bekijk G.m.c. voertuigen met open laadvloer.
De meest verkochte klassieker bedrijfswagen-modellen van G.m.c. zijn:
G.m.c. Sierra,
G.m.c. Vandura,
G.m.c. Pick up,
G.m.c. Cckw353 en
G.m.c. Savana.