Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Man |
Model | Tge |
Kenteken | V-53-DJR, V–53–DJR, V 53 DJR (gespeld: Victor Vijf Drie Dirk Jan Rudolf) |
Type | SYN2E |
Uitvoering | NM425VSPA1MD001890GAX3D9MAN |
Typegoedkeuringsnummer | e1*2007/46*1627*07 |
Variant | SXBBA1EBHAV3 |
Europese voertuigcategorie | N2 |
Schadeverleden | Schades van deze Man Tge opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 18-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 19-05-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 19-05-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 19-06-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Tijdlijn van de V53DJR |
|
19-05-2020 | Eerste tenaamstelling in nederland |
19-05-2020 | Eerste toelating |
08-02-2024 | Vorige aanvang tenaamstelling |
18-06-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
19-06-2024 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Man Tge opvragen |
Laadvermogen | 1098 kg |
Massa leeg voertuig | 2402 kg |
Massa rijklaar | 2502 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3500 kg |
Wielbasis | 364 cm |
Lengte voertuig | 599 cm |
Breedte voertuig | 204 cm |
Technische maximale massa voertuig | 4250 kg |
Hoogte voertuig | 306 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Man Tge opvragen |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Man Tge opvragen |
Brandstof | Elektriciteit |
Emissiecode | Z |
Geluidsniveau rijdend | 69 dB(A) |
Nominaal continu maximumvermogen | 100 kW (136 pk) |
Netto maximale vermogen elektrisch | 100 kW (136 pk) |
Uitlaatemissieniveau | ZX |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Maximale constructiesnelheid | 90 km/u |
Aantal deuren | 5 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Man Tge opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Man Tge opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2024 |
Schadeverleden | Schades van deze Man Tge opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-06-2023 12:00 | Fusee(kogel) te veel speling |
19-06-2023 12:00 | Zijrichtingaanwijzer(s) werkt niet (goed) |
Schades bekijken van deze Man Tge.
De gegevens van deze Man Tge met kenteken V53DJR (uit sidecode 12) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van V53DJR weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van V-53-DJR. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van V53DJR uit 2020 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken V–53–DJR één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, D, J en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 3 in V53DJR vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VDJR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan VÂ 53Â DJR, gebruik dan onderstaande zoekbox: