Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Mitsubishi |
Model | L400 |
Type | 2.5 td lang d.c. |
Kenteken | VR-PN-62, VR–PN–62, VR PN 62 (gespeld: Victor Rudolf Pieter Nico Zes Twee) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | r. tegen schutbord onder motorkap |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 30-05-2024 (bijna 1½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 06-06-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 06-06-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 06-08-2023 (ruim 2 jaar geleden) |
Tijdlijn van de VRPN62 |
|
06-06-1997 | Eerste tenaamstelling in nederland |
06-06-1997 | Eerste toelating |
20-07-2019 | Vorige aanvang tenaamstelling |
19-02-2021 | Vorige vervaldatum apk |
06-08-2022 | Vorige vervaldatum apk |
06-08-2023 | Huidige vervaldatum apk |
30-05-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
Laadvermogen | 1110 kg |
Massa leeg voertuig | 1590 kg |
Massa rijklaar | 1690 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2700 kg |
Wielbasis | 300 cm |
Breedte voertuig | 170 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2700 kg |
Maximum massa samenstelling | 3900 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2477 cc |
Retrofitroetfilter | Nee |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 2 |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Geluidsniveau stationair | 82 dB(A) |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,87 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
Maximum te trekken massa (geremd) | 1200 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 1200 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 600 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2022 |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-02-2020 16:18 | Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse |
19-02-2020 16:18 | Loadindex band kleiner dan maximum aslast |
06-08-2021 15:44 | Roestschade hulpbalk |
06-08-2021 15:44 | Uitlaatsysteem niet gasdicht / onveilige afvoer uitlaatgasse |
06-08-2021 15:44 | Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
06-08-2021 15:44 | Loadindex band kleiner dan maximum aslast |
22-07-2022 14:48 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c..
De gegevens van deze Mitsubishi L400 2.5 td lang d.c. met kenteken VRPN62 (uit sidecode 5) zijn bijgewerkt op: 23-12-2024.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van VRPN62 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van VR-PN-62. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van VRPN62 uit 1997 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken VR–PN–62 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om VR–PN–62 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, R, P en N kun je de volgende woorden maken: vrijpion en vuurpan. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 2 met dat woord te combineren.
Als je VRPN62 omdraait krijg je 26NPRV, een blauwe Peugeot 206 2.0 hdi 66kw 5drs personenauto uit 2004.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, R, P en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 2 in VRPN62 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VRPN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan VRÂ PNÂ 62, gebruik dan onderstaande zoekbox: