Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Mitsubishi |
Model | Pajero |
Type | 3.2 di gls hrls a/t |
Kenteken | 11-BN-GF, 11–BN–GF, 11 BN GF (gespeld: Één Één Bernard Nico Gerard Ferdinand) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 22-10-2021 (bijna 4 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 09-04-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 09-04-2004 (ruim 21 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-11-2025 (over bijna 2½ maanden) |
Tijdlijn van de 11BNGF |
|
09-04-2004 | Eerste tenaamstelling in nederland |
09-04-2004 | Eerste toelating |
04-05-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
22-10-2021 | Huidige aanvang tenaamstelling |
29-10-2021 | Vorige vervaldatum apk |
29-10-2022 | Vorige vervaldatum apk |
29-10-2023 | Vorige vervaldatum apk |
21-11-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
Laadvermogen | 500 kg |
Massa leeg voertuig | 2010 kg |
Massa rijklaar | 2110 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2510 kg |
Wielbasis | 255 cm |
Breedte voertuig | 188 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2510 kg |
Maximum massa samenstelling | 5410 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3200 cc |
Retrofitroetfilter | Nee |
Vermogen massarijklaar | 0,06 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 3 |
Vermogen | 118 kW (160 pk) |
Geluidsniveau stationair | 84 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2850 t/min |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,72 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2800 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) | 2800 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2800 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2024 |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
29-10-2019 15:52 | Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
15-10-2020 13:07 | Kentekenplaatverlichting werkt niet (goed) / ontbreekt |
15-10-2020 13:07 | Stofhoes aandrijfas ondeugdelijk bevestigd |
15-10-2020 13:07 | Remleiding door corrosie aangetast |
Schades bekijken van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t.
De gegevens van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls hrls a/t met kenteken 11BNGF (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2004? Of wil je de gedetailleerde waarde van 11BNGF weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 11-BN-GF. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 11BNGF uit 2004 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 11–BN–GF één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 11–BN–GF makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters B, N, G en F kun je bijengif maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 1 met bijengif te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met B, N, G en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 1 in 11BNGF vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle BNGF-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 11Â BNÂ GF, gebruik dan onderstaande zoekbox: