Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Mitsubishi |
Model | Pajero |
Type | 3.2 di gls lbpv a/t |
Kenteken | 70-VT-NL, 70–VT–NL, 70 VT NL (gespeld: Zeven Nul Victor Theodoor Nico Lodewijk) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 12-09-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-01-2001 (bijna 25 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 15-01-2001 (bijna 25 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 21-06-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 70VTNL |
|
15-01-2001 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-01-2001 | Eerste toelating |
21-06-2020 | Huidige vervaldatum apk |
12-09-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Laadvermogen | 700 kg |
Massa leeg voertuig | 2110 kg |
Massa rijklaar | 2210 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2810 kg |
Wielbasis | 278 cm |
Breedte voertuig | 188 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2810 kg |
Maximum massa samenstelling | 6200 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3200 cc |
Retrofitroetfilter | Nee |
Vermogen massarijklaar | 0,05 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 3 |
Vermogen | 121 kW (164 pk) |
Geluidsniveau stationair | 81 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2850 t/min |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,84 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 750 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) | 3300 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 3300 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De tellerstand van dit voertuig heeft van de Stichting NAP het oordeel 'onlogisch' gekregen. Het kan zijn dat de teller is teruggedraaid. De RDW mag het oordeel 'onlogisch' alleen geven bij metingen na 1 januari 2014 en geeft daarom 'geen oordeel' over de betrouwbaarheid van de gehele reeks tellerstanden van dit voertuig. (code: 07) |
Tellerstandoordeel | Geen oordeel |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2020 |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
21-06-2019 16:55 | Stadslicht werkt niet (goed) |
21-06-2019 16:55 | Remlichten (alle) werken niet |
21-06-2019 16:55 | Dim-, grootlicht werkt niet (goed) |
21-06-2019 16:55 | Licht- donkerscheiding dimlicht onduidelijk |
Schades bekijken van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t.
De gegevens van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t met kenteken 70VTNL (uit sidecode 6) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2001? Of wil je de gedetailleerde waarde van 70VTNL weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 70-VT-NL. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 70VTNL uit 2001 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 70–VT–NL één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 70–VT–NL makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, T, N en L kun je de volgende woorden maken: ovationeel en ovationele. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 0 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, T, N en L als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 0 in 70VTNL vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VTNL-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 70Â VTÂ NL, gebruik dan onderstaande zoekbox: