Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Mitsubishi |
Model | Pajero |
Type | 3.2 di gls lbpv a/t |
Kenteken | 74-VBS-2, 74–VBS–2, 74 VBS 2 (gespeld: Zeven Vier Victor Bernard Simon Twee) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | midden tegen schutbord onder motorkap |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-09-2014 (bijna 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 27-11-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 27-11-2006 (bijna 19 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 15-03-2026 (over ruim 6 maanden) |
Tijdlijn van de 74VBS2 |
|
27-11-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
27-11-2006 | Eerste toelating |
26-09-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
15-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
15-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
15-03-2024 | Vorige vervaldatum apk |
15-03-2025 | Vorige vervaldatum apk |
15-03-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Laadvermogen | 700 kg |
Massa leeg voertuig | 2110 kg |
Massa rijklaar | 2210 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2810 kg |
Wielbasis | 278 cm |
Breedte voertuig | 188 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2810 kg |
Maximum massa samenstelling | 6200 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 3200 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,05 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 4 |
Vermogen | 118 kW (160 pk) |
Geluidsniveau stationair | 83 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2850 t/min |
Uitstoot deeltjes (licht) | 0,72 g/km |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
BPM | € 18.150,- |
Gedetailleerde waarde | Uitgebreide waarde-check van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t doen |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 3300 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) | 3300 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 3300 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2025 |
Schadeverleden | Schades van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
15-03-2021 16:01 | Ruitenwisserinstallatie geeft onvoldoende zicht |
24-02-2022 12:34 | Remleiding door corrosie aangetast |
06-02-2024 15:07 | Dimlicht onjuist afgesteld |
Schades bekijken van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t.
De gegevens van deze Mitsubishi Pajero 3.2 di gls lbpv a/t met kenteken 74VBS2 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2006? Of wil je de gedetailleerde waarde van 74VBS2 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 74-VBS-2. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 74VBS2 uit 2006 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 74–VBS–2 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 74–VBS–2 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, B en S kun je ov-bus maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7, 4 en 2 met ov-bus te combineren.
Als je 74VBS2 omdraait krijg je 2SBV47, een witte Renault Captur personenauto uit 2013.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7, 4 en 2 in 74VBS2 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VBS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 74Â VBSÂ 2, gebruik dan onderstaande zoekbox: