Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Opel |
Model | Vivaro-2 |
Type | 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab |
Kenteken | 1-VJS-48, 1–VJS–48, 1 VJS 48 (gespeld: Één Victor Jan Simon Vier Acht) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 17-09-2018 (bijna 7 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 24-09-2010 (bijna 15 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 24-09-2010 (bijna 15 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 03-10-2025 (over 19 dagen) |
Tijdlijn van de 1VJS48 |
|
24-09-2010 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-09-2010 | Eerste toelating |
17-09-2018 | Huidige aanvang tenaamstelling |
24-09-2021 | Vorige vervaldatum apk |
24-09-2022 | Vorige vervaldatum apk |
24-09-2023 | Vorige vervaldatum apk |
03-10-2025 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
Laadvermogen | 1200 kg |
Massa leeg voertuig | 1830 kg |
Massa rijklaar | 1930 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 3030 kg |
Wielbasis | 350 cm |
Breedte voertuig | 190 cm |
Technische maximale massa voertuig | 3030 kg |
Maximum massa samenstelling | 5030 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 1995 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 5 |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Geluidsniveau stationair | 76 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2625 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
BPM | € 8.684,- |
Catalogusprijs | € 36.238,- |
Gedetailleerde waarde | Uitgebreide waarde-check van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab doen |
Aantal zitplaatsen | 6 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2024 |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
19-09-2019 13:00 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
19-09-2019 13:00 | Band(en) aanwezig met een profieldiepte van 1,6 t/m 2,5 mm |
24-09-2021 13:39 | Fusee(kogel) te veel speling |
14-09-2022 14:50 | Stuur- of fuseekogel met slijtage kleiner of gelijk 1,0 mm |
Schades bekijken van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab.
De gegevens van deze Opel Vivaro-2 2.0cdti/84kw-dpf-e4 2.9t l2h1 crewcab met kenteken 1VJS48 (uit sidecode 8) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2010? Of wil je de gedetailleerde waarde van 1VJS48 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 1-VJS-48. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 1VJS48 uit 2010 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 1–VJS–48 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 1–VJS–48 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, J en S kun je veejays maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 4 en 8 met veejays te combineren.
Als je 1VJS48 omdraait krijg je 84SJV1, een witte Mazda 5 personenauto uit 2011.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 4 en 8 in 1VJS48 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 1Â VJSÂ 48, gebruik dan onderstaande zoekbox: