Voertuigsoort | Bedrijfsauto (bedrijfswagen) |
Inrichting | Gesloten opbouw (voertuig met gesloten opbouw) |
Merk | Opel |
Model | Vivaro-2 |
Type | 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift |
Kenteken | 27-VVT-7, 27–VVT–7, 27 VVT 7 (gespeld: Twee Zeven Victor Victor Theodoor Zeven) |
Europese voertuigcategorie | N1 |
Plaats chassisnummer | tegen deurdorpel by r. voorzitting |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 20-02-2020 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 02-10-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 02-10-2008 (bijna 17 jaar geleden) |
Vervaldatum APK | 25-04-2026 (over ruim 7 maanden) |
Tijdlijn van de 27VVT7 |
|
02-10-2008 | Eerste tenaamstelling in nederland |
02-10-2008 | Eerste toelating |
20-02-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
03-03-2022 | Vorige vervaldatum apk |
24-03-2023 | Vorige vervaldatum apk |
19-04-2025 | Vorige vervaldatum apk |
25-04-2026 | Huidige vervaldatum apk |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
Laadvermogen | 1105 kg |
Massa leeg voertuig | 1725 kg |
Massa rijklaar | 1825 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 2830 kg |
Wielbasis | 310 cm |
Breedte voertuig | 190 cm |
Technische maximale massa voertuig | 2830 kg |
Maximum massa samenstelling | 4830 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
Aantal cilinders | 4 |
Cilinderinhoud | 2464 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,06 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
Brandstof | Diesel |
Emissiecode | 4 |
Vermogen | 107 kW (145 pk) |
Geluidsniveau stationair | 76 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2625 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
BPM | € 10.539,- |
Gedetailleerde waarde | Uitgebreide waarde-check van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift doen |
Aantal zitplaatsen | 3 |
Aantal wielen | 4 |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
Type carrosserie (code) | BB |
Type carrosserie (omschrijving) | Bestelwagen |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
Maximum te trekken massa (autonoom geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (middenas geremd) | 2000 kg |
Maximum te trekken massa (ongeremd) | 750 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | De geregistreerde tellerstand is telkens hoger dan de daarvoor geregistreerde tellerstand. De RDW oordeelt dan dat de tellerstand logisch verklaarbaar is. (code: 00) |
Tellerstandoordeel | Logisch |
Jaar laatste registratie tellerstand | 2025 |
Schadeverleden | Schades van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift opvragen |
Tijdens de APK-keuring(en) zijn de volgende defecten aan het licht gekomen:
24-03-2022 14:15 | Stofhoes aandrijfas beschadigd en dicht niet af |
24-03-2022 14:15 | Stuurkogel te veel speling |
09-04-2024 10:20 | Fusee(kogel) te veel speling |
09-04-2024 10:20 | Parkeerrem werkt niet op 2 wielen |
Schades bekijken van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift.
De gegevens van deze Opel Vivaro-2 2.5cdti/107kw-dpf-e4 2.7t l1h1 tecshift met kenteken 27VVT7 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Op Ikwilvanmijnautoaf.nl verkoop je je bedrijfswagen veilig vanuit thuis. Zonder gedoe. Verkocht.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bedrijfsauto uit 2008? Of wil je de gedetailleerde waarde van 27VVT7 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 27-VVT-7. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bedrijfsauto's, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bedrijfsauto's staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 27VVT7 uit 2008 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 27–VVT–7 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 27–VVT–7 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters V, V en T kun je vivat maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 7 en 7 met vivat te combineren.
Als je 27VVT7 omdraait krijg je 7TVV72, een zwarte Renault Clio personenauto uit 2014.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met V, V en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 7 en 7 in 27VVT7 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle VVT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 27Â VVTÂ 7, gebruik dan onderstaande zoekbox: